به همراه برنامه ریزی دقیق و کاربردی در حین آموزش (مخصوص بسته های آموزشی)

نظرسنجی سایت

آیا تاج سران ما از گذاشتن بخش Game یا بازی در سایت راضی هستند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 14900

اسناد Word : وارد کردن متن


اسناد Word : وارد کردن متن

 در این فصل، ما در مورد چگونگی قرار دادن متن در Word 2010 بحث خواهیم کرد. چند بار لازم است به عقب برگردیم و متن اضافی را در یک خط موجود وارد کنیم. مایکروسافت ورد فراهم می کند دو راه برای وارد کردن متن در متن موجود است و ما نشان می دهد که چگونه از هر دو روش قرار دادن متن .

درج و اضافه کردن متن :  ابتدا به بررسی نحوه قرار دادن متن به محتوای موجود اضافه شده و بدون جایگزینی محتوای موجود اضافه خواهیم کرد.

گام 1 - روی مکانی که مایلید متن را وارد کنید کلیک کنید شما همچنین می توانید از فلش های صفحه کلید برای تعیین محل مکانی که متن مورد نیاز است قرار دهید. انتخاب موقعیت

مرحله 2 - شروع متن تایپ کردن متن را که باید وارد شود. ورد متن را به سمت چپ نقطه ورود قرار می دهد و متن موجود را به سمت راست حرکت می دهد متن را وارد کنید.

درج و جایگزینی متن : در حالت Insertion، متن به محتوای موجود اضافه می شود، اما در همان زمان آن را به نوشتن تمام مطالب است که در راه خود می آید.

مرحله 1 - روی نوار وضعیت راست کلیک کرده و گزینه Overtype را از منوی نمایش داده شده انتخاب کنید. گزینه Overtipe هنگامی که گزینه Overtype را انتخاب می کنید، نوار وضعیت حالت Insertm را به صورت زیر نشان می دهد.

حالت درج مرحله 2 - بر روی متن درج شده در نوار وضعیت کلیک کنید و آن را به حالت Overtype همانطور که در زیر نشان داده شده تغییر خواهد داد .

حالت Overtype گام 3 - حالا بر روی محل مکانی که متن در آن قرار دارد کلیک کنید یا می توانید از فلش های صفحه کلید استفاده کنید تا جایی که متن مورد نیاز است قرار گیرد. انتخاب موقعیت

مرحله 4 - شروع به نوشتن متن که باید وارد شود. کلمه متن را با متن تازه وارد شده جایگزین می کند بدون اینکه جایگاه آزمون خروج را تغییر دهد. متن را وارد کنید نکته: مایکروسافت ورد 2010 قابلیت کلیدهای درج را غیرفعال کرده و هیچ کاری انجام نمیدهد، بنابراین شما باید با پیروی از روش فوق، به حالت خاموش یا خاموش کردن حالت Insert بروید.

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 230

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ایمیل: www.Amoozeshcomp@gmail.com پاسخگویی به سوالات شما: از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما