به همراه برنامه ریزی دقیق و کاربردی در حین آموزش (مخصوص بسته های آموزشی)

نظرسنجی سایت

آیا تاج سران ما از گذاشتن بخش Game یا بازی در سایت راضی هستند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 15143

آموزش حرفه ای تکنیک های رایت


یک سی دی با تمرکز یک لیزر نیمه هادی طول موج 780 نانومتری در یک مسیر دیسک کار می کند. هنگامی که دیسک چرخش می کند، پرتو لیزر تفاوت هایی را در نحوه بازتاب نور از لایه پلی کربنات در پایین دیسک، تبدیل می کند. سی دی های شکننده و مستعد ابتلا به خراش هستند. آنها می توانند تعمیر شوند، اما قابلیت خواندن دیسک ها ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

تاریخ از دیسک های فشرده

جیمز راسل، مخترع آمریکایی، جایگزین آلبوم های وینیل برای ذخیره و بازی کردن ضبط های صوتی را پیش بینی کرد. او اولین کسی بود که در سال 1966 یک پرونده برای محصولی شبیه ترکیبی از لیزر، ضبط دیجیتال و تکنولوژی های دیسک نوری را به ثبت رساند. فیلیپس الکترونیک و سونی پس از آن، پرونده های این تکنولوژی را در دهه 1980 خریداری کردند. اولین دیسک فشرده تجاری، ضبط یک مجموعه از والاستریت های شپنین توسط پیمانکار کلودیو آررا، در سال 1982 منتشر شد. قبل از آن، ضبط تست در سال 1979 تکمیل شد؛ و در سال 1981، بی بی سی یک سی دی پخش آلبوم Bee Gees، Living Eyes را نشان داد. اولین CD پخش CDP-101 در سال 1982 به صورت تجاری منتشر شد و این فرمت شروع به استفاده از سراسر جهان کرد. دیسک های فشرده اولیه در دو کارخانه که متعلق به فیلیپس و سونی بودند، ساخته شد. قبل از اینکه فرآیند ساده شود، دیسک های فردی هزینه 30 دلار، اما با افزایش تولید، قیمت ها کاهش یافت. هیتاچی همچنین در سال 1982 یک پخش کننده سی دی را منتشر کرد اما اکثریت فروش متعلق به سونی با 20،000 فروخته در سال اول بود. سی دی ها با استفاده از کارتریج های نوار به طور کلی جایگزین رکورد فونوگرافی برای پخش موسیقی است. در ابتدا، سی دی ها فقط خواندنی بودند، اما بعدا فناوری نیز کاربران را قادر به ضبط بر روی آنها کرد. همانطور که دهه 1980 به پایان رسید، دیسک های فشرده تبدیل به استاندارد صنعت برای ضبط صدا شد.

در این پست برای شما آموزشی فراهم شده که شما با استفاده از آن میتوانید بخوبی با تکنیک های رایت در CD آشنا بشوید. برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دانلود: دانلود فایل با لینک مستقیم      منبع: www.yjc.ir

  انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 133

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ایمیل: www.Amoozeshcomp@gmail.com پاسخگویی به سوالات شما: از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما