به همراه برنامه ریزی دقیق و کاربردی در حین آموزش (مخصوص بسته های آموزشی)

نظرسنجی سایت

آیا تاج سران ما از گذاشتن بخش Game یا بازی در سایت راضی هستند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 15119

اصول اولیه : کاوش


اصول اولیه : کاوش

تصویر زیر در ویندوز  مناطق مختلف در یک فایل استاندارد پاورپوینت را نشان می دهد . مهم است که خودتان را با این زمینه آشنا کنید زیرا باعث می شود که یادگیری و استفاده از پاورپوینت آسان تر شود.

برگه فایل : این برگه نمایش Backstage را باز می کند که اساسا اجازه می دهد تا فایل و تنظیمات را در PowerPoint مدیریت کنید. شما می توانید سخنرانی ها را ذخیره کنید، آنها را باز کنید و ارائه های جدید بر اساس قالب های خالی یا از پیش تعریف شده ایجاد کنید. دیگر عملیات مربوط به فایل نیز می تواند از این دیدگاه اجرا شود.

روبان  نوار: شامل سه جزء است

- زبانه ها - آنها در بالای نوار نشان داده میشوند و شامل گروهی از دستورات مرتبط است. صفحه اصلی، Insert، Page Layout نمونه هایی از زبانه های نوار است.

گروه ها - آنها دستورات مرتبط را سازماندهی می کنند؛ نام هر گروه زیر گروه در نوار نشان داده می شود. به عنوان مثال، یک گروه از دستورات مربوط به فونت ها یا گروهی از دستورات مرتبط با هم ترازی و غیره 

دستورات - دستورات در هر گروه به صورت ذکر شده در بالا ظاهر می شوند.

 

نوارعنوان : این قسمت بالای پنجره است. این نام پرونده به دنبال نام برنامه است را نشان می دهد که  در این مورد مایکروسافت پاورپوینت است.

منطقه اسلاید :  این منطقه است که اسلایدهای واقعی ایجاد و ویرایش می شود. شما می توانید متن، تصاویر، اشکال و چند رسانه ای را در این بخش اضافه، ویرایش و حذف کنید.

 آیکون راهنما : از آیکون راهنما می تواند برای دریافت کمک های مرتبط با پاورپوینت در هر زمانی که نیاز دارید استفاده کنید. با کلیک بر روی "؟" پنجره راهنما پاورپوینت را باز می کند که در آن لیستی از مباحث رایج برای مرور از آن دارید.

شما همچنین می توانید برای موضوعات خاص از نوار جستجو در بالای صفحه جستجو کنید. 

گزینه زوم : کنترل زوم به شما امکان می دهد که برای مشاهده دقیق تر متن خود زوم کنید. کنترل زوم شامل یک نوار لغزنده است که شما می توانید به سمت چپ یا راست برای بزرگنمایی یا کوچکنمایی حرکت دهید، می توانید دکمه های + و _ را برای افزایش یا کاهش فاکتور زوم کلیک کنید. حداکثر زوم پشتیبانی شده توسط پاورپوینت 400٪ است و 100٪ توسط علامت در وسط نشان داده شده است.

 

 

 

نمایش اسلاید: گروهی از چهار دکمه که در سمت چپ کنترل زوم واقع شده اند، در نزدیکی پایین صفحه، به شما امکان می دهد بین نمایش های PowerPoint سوئیچ کنید.

نمایش منظم  - این صفحه نمایش را در حالت عادی با اسلاید در سمت راست و یک لیست از ریز عکسها به سمت چپ نمایش می دهد. این نمایه به شما امکان می دهد اسلاید های شخصی را ویرایش کنید و همچنین آنها را تغییر دهید.

Slide Sorter view - این تمام اسلایدها را به عنوان یک ماتریس نمایش می دهد. این دید فقط به شما اجازه می دهد که اسلایدها را دوباره مرتب کنید اما محتویات هر اسلاید را  نمیتوانید ویرایش کنید.

خواندن نمایش - این دیدگاه مانند نمایش اسلاید با دسترسی به نوار وظیفه ویندوز در صورتی که شما نیاز به تغییر پنجره ها داشته باشید. با این حال، مانند نمایش اسلاید، می توانید هر چیزی را در این نمایه ویرایش کنید.

نکات بخش : این بخش ها به شما اجازه می دهد تا یادداشت ها را برای ارائه اضافه کنید. این یادداشت ها بر روی صفحه نمایش در طول نمایش ارائه نمی شود؛ این فقط مرجع سریع برای ارائه دهنده است.

نوار ابزار دسترسی : سریع نوار ابزار دسترسی سریع در زیر نوار است. این نوار ابزار محل مناسب را برای گروه بندی بیشترین دستورات در پاورپوینت ارائه می دهد. شما می توانید این نوار ابزار را با توجه به نیازهای خودتان سفارشی کنید.

نوار کشویی : این بخش فقط در نمای Normal در دسترس است. این تمام اسلایدها را به ترتیب نمایش می دهد. شما می توانید اسلایدها را از این قسمت اضافه، حذف و مرتب سازی کنید.

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 79

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ایمیل: www.Amoozeshcomp@gmail.com پاسخگویی به سوالات شما: از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما