به همراه برنامه ریزی دقیق و کاربردی در حین آموزش (مخصوص بسته های آموزشی)

نظرسنجی سایت

آیا تاج سران ما از گذاشتن بخش Game یا بازی در سایت راضی هستند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 15057

تجزیه و تحلیل کنترل‌کننده‌های شبکه‌های GameCube با شکست Bros. Ultimate


تجزیه و تحلیل کنترل‌کننده‌های شبکه‌های GameCube با شکست Bros. Ultimate

گروه حاشیه‌ای  PDP , مجموعه‌ای از کنترل‌کننده‌های غیرفعال را اعلام کرده‌است که بعد از چیدمان دکمه ویندوز کلاسیک , برای استفاده با برنامه Super Smash upcoming , مدل شده‌اند . مجموعه‌ای از سه کنترل‌کننده طرح‌های رنگی متفاوتی دارند و نماد برخی از شخصیت‌های انتخابی هستند : قرمز برای ارتباط ماریو , آبی برای پیوند , و زرد برای Pikachu .

چیدمان دکمه با the اصلی , با کمی additions تعویض سوئیچ مانند خانه و دکمه ثبت , یک‌سان است . یک ضمیمه C بیتی می‌تواند با یک چوب آنالوگ به اندازه کامل تعویض شود , که بستگی به این دارد که چقدر شما به این نگاه سابقم بستگی دارد . نینتندو در حال حاضر کنترل رسمی خود را اعلام کرده‌است و نقاشی‌های اصلی هنوز کار خواهند کرد , اما این افراد به یک رابط جداگانه نیاز دارند . روش‌های PDP , با مقایسه , یک کابل USB 10 فوتی متصل به سوییچ مانند هر کنترل‌کننده USB دیگر دارند .

PDP, تاریخ انتشار را اعلام نکرده است , اما در صفحه محصول خود می‌گوید که این زمان برای فصل تعطیلات در دسترس خواهد بود . این کار احتمالا آن‌ها را در زمان انتشار نهایی شرکت برادران وارنر در 7 دسامبر در دسترس قرار خواهد داد .

" Smash Bros. " نام خود را با یک لیست متشکل از هر شخصیت playable که تا به حال در یک بازی Smash با نام " Bros. " ظاهر شده‌است , کسب می‌کند . همچنین قرار است در کنار برخی Amiibo جدید برای جمع‌آوری و آموزش دیدن قرار گیرد . برای جزئیات بیشتر , راهنمای پیش از سفارش ما را بررسی کنید .

  انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 67

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ایمیل: www.Amoozeshcomp@gmail.com پاسخگویی به سوالات شما: از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما