به همراه برنامه ریزی دقیق و کاربردی در حین آموزش (مخصوص بسته های آموزشی)

نظرسنجی سایت

آیا تاج سران ما از گذاشتن بخش Game یا بازی در سایت راضی هستند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 15079

گفته می‌شود که اپل the جک dongles را آزاد کرده بود .


گفته می‌شود که اپل the جک dongles را آزاد کرده بود .

به نظر می‌رسد که کاربران iPhone به زودی در آینده‌ای نه چندان دور زندگی خواهند کرد . یا حداقل یک آینده که در آن جک dongles صوتی دیگر آزاد نیست .

یک یادداشت پژوهشی بارکلیز که توسط MacRumors در نظر گرفته شده‌است می‌گوید که آی فون کریش جدید دیگر با آداپتور مخصوص به بندر lightning to نخواهد آمد . سازنده منطق dongle , Cirrus منطق , ظاهرا این تغییر را به بارکلیز تایید کرد .

بانک بارکلیز مطالعه می‌کند : " Cirrus راهنمای FY19 را به روز نکرد … اما در نهایت منجر به تایید خسارت dongle شد و از برآورده‌ای زیر حمایت بیشتری کرد .

" اپل the را در کنار iPhone 7 و 7 Plus در سال 2016 معرفی کرد . این همان سالی بود که با یک جک صوتی به عنوان " شهامت , " در تلاش برای حرکت به سمت یک آینده بی‌سیم دسته‌بندی شد ( و هدفون Bluetooth گران‌تر را به فروش رساند ) .

اما dongle یک منبع بسیار - از خشم و ناراحتی برای کاربران بوده‌است . تنها اجازه دادن به یک بندر برای تلفن , گوش دادن به موسیقی , یا اتصال به هر چیزی ( مانند یک ماشین ) منجر به وابستگی کامل dongle شده‌است - که برای یک قطعه از تجهیزات , اندازه انگشت پایم ناهموار است .

آینده بی‌سیم خواهد آمد , اما هنوز اینجا نیست . این بدان معنی است که مردم در حال حاضر به احتمال زیاد 9 دلار برای ادامه زندگی در سرزمین dongle تهیه خواهند کرد , چه می‌خواهند و چه نخواهند .

  انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 93

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ایمیل: www.Amoozeshcomp@gmail.com پاسخگویی به سوالات شما: از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما